11.04.2017 у дошкільному навчальному закладі відбулось засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів, тифлопедагогів та вихователів спецгруп для дітей з вадами мовлення та зору.
Засідання було присвячене темі «Формування фізіологічного та мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення». Як відомо, дихальна функція у дітей, які не мають відхилень у розвитку, формується спонтанно, а мовленнєве дихання - у процесі нормального розвитку мовленнєвої діяльності, будучи її невід'ємною складовою частиною. Розлади ж фізіологічного та мовленнєвого дихання у ряді випадків свідчать про мовленнєву патологію, яка в свою чергу може супроводжувати різні відхилення у психофізичному розвитку.
В рамках теоретичного блоку вчитель-логопед Скорик Ю.А. ознайомила присутніх з психолого-педагогічними та методичними засадами розвитку мовленнєвого дихання в дошкільників.
В ході навчально-практичного блоку вчитель-логопед Токарчук Л.М. провела підгрупове логопедичне заняття «В гостях у Смішариків», на якому біли представлені різні види вправ на розвиток мовленнєвого та фізіологічного дихання.
Вихователь-методист Брезденюк О.В. організувала брейн-ринг «Мовленнєва райдуга», в ході якого педагоги актуалізували теоретично-практичні знання з проблеми формування дихання у дітей та виготовили універсальне логопедичне лото.
До уваги присутніх була представлена виставка дидактично-ігрових посібників для роботи з дітьми та презентовані методичні рекомендації «Дихажмо правильно – легко розмовляємо» та «Використання ігрових вправ на
розвиток фізіологічного та мовленнєвого дихання у дітей з вадами мовлення».
Підводячи підсумки роботи засідання всі присутні, з урахуванням власного досвіду роботи, висловили своє бачення проблем мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку та шляхи їх вирішення.