Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід
Засідання постійно-діючого семінару директорів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти
12 грудня 2017 року на базі закладу дошкільної освіти №5 «Джерельце» відбулося засідання семінару директорів та вихователів- методистів дошкільної ланки міста. Тема семінару «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини».
Розпочинаючи методист управління освіти Шамрай А.І зазначила, що створення оптимальних умов для розвитку і саморозвитку особистості, розкриття в освітньому процесі її інтелектуально-особистісного потенціалу, гуманізація цілей і принципів, орієнтація на особистість як найвищу цінність, набуття життєвоважливих освітніх компетенцій, соціалізація, входження до європейського та світового освітніх просторів є пріоритетом діяльності освітнього закладу.
В рамках роботи семінару, вихователь-методист Брезденюк О.В. ознайомила колег з інформаційно-комунікаційною технологією – кваліметричною моделлю оцінки рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку. Сутність кваліметричного підходу полягає в тому, що будь-яке якісне явище можна розкласти на фактори та критерії, які дають змогу виміряти й оцінити якість цього явища. А ще — визначити вагомість факторів, тобто їх пріоритетність, оцінивши кожний критерій у балах.
Практичний психолог Кучерява Т.М. та вихователь Юзвак Н.В. представили до уваги гостей діагностичний інструментарій та його використання у роботі з дітьми.
Всі учасники семінару опрацювали кваліметричну модель, безпосередньо працюючи комп’ютерною програмою оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.
Підсумовуючи результати роботи семінару директор ЗДО Бабій Н.І. наголосила, що забезпечення якості освіти – це кропітка робота дошкільного закладу, як системи, яка спрямована на задоволення потреб зростаючої особистості, сім’ї як споживачів соціальних послуг і держави як соціального замовника.