Підписатися на RSS

Логопедична група «Сузір’я»

Вихователі: Щур Оксана Петрівна, Возняковська Ніна Іванівна

Вчитель-логопед: Токарчук Людмила Михайлівна

Помічник вихователя: Андрухова Людмила Василівна

/Files/images/i.jpgГрупа “Сузір‘я”. Сяє зірочками дружна мила дітвора

Наше кредо: «Дитина – це ранок життя людини,
а ранок має бути щасливим».
С. Руссо.

Наша група логопедична, вона має назву «Сузір’я» - це не просто сузір’я зірок, а зорепад дитячих усмішок, досягнень, дитячих талантів.

Напрямки роботи:

1. Морально – етичний;

2. Мовленнєво-комунікативний.

Завдання, які ми ставимо перед собою:

- Розвиток моральної свідомості дітей.

- Виховання гуманних почуттів.

- Формування моральних почуттів і переконань.

- Виховання у дітей навичок етичної поведінки з дорослими, однолітками.

- Формування правильної вимови голосних та приголосних звуків.

- Розвиток всіх сторін мовлення.

- Створення єдиного корекційно – освітнього простору, обладнання предметно – ігрового, розвивального середовища, яке стимулює мовленнєвий розвиток дитини.

/Files/images/logopedichna_b/20191212_100655.jpg

Пізнаючи світ, людина переконується, що вона сама є його невідривною часткою, такою ж неповторною і особливою як весь світ. Світ, що нас оточує, величезний до безконечності і різноманітний до неповторності, що вимагає від людини бути розумною, доброю і сильною. Розумною людина стає в процесі пізнання світу, а доброю і сильною її робить любов до світу, до кожної його частинки і до кожного елемента. Людина пізнає світ а разом з цим пізнає себе в цьому світі. Кожна людина обирає для себе шлях, яким повинна йти людина протягом свого життя – тобто до Істини Добра і Любові. Основа морального виховання – стосунки між дитиною і дорослим, що ґрунтуються на ласкавому, довірливому ставленні, повазі до її особистості. Саме такі стосунки ми культивуємо у дитячому колективі. Педагог виховує насамперед тим, як він мислить і говорить, відчуває та діє. Найефективніше виховання, як правило, апелює до внутрішніх сил дитини, діє на неї через зовнішні чинники, але, так би мовити зсередини.

Виховання моральності починається в дитинстві, головну відповідальність за виховання дітей несуть батьки тому велику увагу в своїй роботі ми приділяємо роботі з батьками: це консультації, поради, родинні свята, відкриті покази для батьків, родинні виставки образотворчих батьків, сімейні газети.

Суть морального виховання та елементарних моральних якостей людини розкриваємо під час проведення ранкових зустрічей, де діти вітаються один з одним, повідомляють про свою присутність, розповідають про свої добрі вчинки і справи. Кожного разу діти бажають один одному здоров’я, гарного дня, гарного настрою. Є діти від яких дуже часто чуємо такі фрази: «Я бажаю тобі щастя. Я бажаю тобі, щоб ти був чемним хлопчиком. Я бажаю, щоб у вас зажди була радість». Ось тут відчувається робота батьків. В тих сім’ях, де приділяється належна увага у вихованні, дитина виділяється серед інших. Вона не просто говорить фразу, а розуміє її зміст.

/Files/images/logopedichna_b/20191212_095515.jpg

Велику увагу приділяємо годинам «Добра», на яких знайомимо дітей з героями казок, оповідань, де діти визначають поведінку та вчинки героїв, їх позитивні і негативні риси. Кожного разу задаємо дітям проблемні запитання і стимулюємо їх до пошуку відповіді чи рішення. І нехай дитяча відповідь буде неправильною, але дитина вчиться мислити, аналізувати, знаходити рішення проблеми і врешті – решт висловлювати власну думку.

Не тільки на заняттях а й у повсякденному житті навчаємо дітей бути чемними, привітними, доброзичливими та небайдужими. Формуючи в дітях позитивні душевні якості, навчаємо їх протистояти злу. Виховуємо ці якості на власних прикладах.

Моральне виховання дітей дошкільного віку неможливо представити без ознайомлення малюків з основними етичними цінностями сучасності, вмінням бачити красу навколишнього світу, цінувати мистецтво в усіх його проявах, прикрашати звичну реальність унікальними виробами або картинами.

/Files/images/logopedichna_b/20191212_154522.jpg

Своєрідність дитячої творчості полягає в тому, що воно ґрунтується на такій яскравій особливості, як наслідування. І саме це знаходить відображення в грі і творчості. Ми в нашій групі щоразу влаштовуємо виставки робіт дітей. Діти в своїх роботах відображають свої враження, отримані при прослуховуванні віршів, казок, прислів’їв чи приказок.

Кiлькiсть переглядiв: 0