Підписатися на RSS

Вас вітає група /Files/images/index.jpg

/Files/images/tz3.gif

"Ми "Бджілки" маленькі,

Веселі, чепурненькі,

Любим бігати та грати,

Працювати та співати.

В нашій групі дуже мило,

Гарно, світло і красиво,

У нас у "Бджілок" все гаразд,

Завітайте ви до нас!"

В нашій групі розумні, допитливі та працьовиті «бджілки», які постійно оточенні турботою, увагою та щирою любов’ю досвітчених педагогів

Вчитель-логопед:

Скорик Юлія Анатоліївна

Вихователі:

Ляндебурська Нінель Григорівна

Баліцька Наталя Олександрівна

Помічники вихователів:

Сапожник Ганна Іванівна

Гоголь Любов Іванівна


/Files/images/63648233.png

Девіз групи:

Наші діти, наче бджілки,

Спритні і активні,

Люблять разом гарно грати,

Завжди позитивні!

Є у "Бджіл" такий девіз:

"Не працюєш - мед не їж!"

Наша "Бджілка” – це:

- дружній колектив дітей і дорослих;

- активний та зацікавлений вихованням дітей батьківський колектив;

- домашня та затишна атмосфера;

- великий світ рольових і розвивальних ігор;

Наше кредо:

«Даруй себе дітям! Будь терплячим, і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві»

/Files/images/5c8f3ed4d5ed198dbdeaeed88df750a1.gif

Напрямок роботи:

«Формування мовленнєвої компетентності дітей з вадами мовлення»

Продуктивною формою мовленнєвого розвитку дітей є вільна й самостійна діяльність у спеціально організованому середовищі, де ми, педагоги, надаємо кожному право вибору: де, коли і з ким йому спілкуватись. У традиційній методиці розвитку мовлення дошкільника виняткове значення ми надаємо показникам оволодіння мовними засобами, формальним характеристикам: звуковимова, лексичний запас, граматична правильність. Саме ці засоби є попереднім етапом до успішної мовної взаємодії з партнерами у спілкуванні, що розвиває комунікативну компетентність. Адже як свідчить наш досвід: не можливе самовиявлення дітей, не підготовлених до певного виду діяльності, тобто з несформованим достатнім запасом спеціальних знань. Перевагу у своїй роботі ми надаємо методам реалізації завдань із розвитку мовлення дітей:

- зв'язне мовлення: описова розповідь, сюжетна розповідь, розповідь з власного досвіду, дидактичні ігри спрямовані на розвиток зв'язного монологічного мовлення;

- звукова культура мовлення: промовляння чистомовок, дидактичні ігри з розвитку фонематичного слуху, дидактичні ігри для формування правильної вимови звуків, розповіді зі звуконаслідуванням, вправи для розвитку артикуляційного апарата, розвиток мовленнєвого дихання;

- словникова робота: дидактичні ігри та вправи, відгадування загадок, ознайомлення з приказками та прислів'ями, їх заучування;

- граматика: дидактичні ігри та вправи з граматики, складання розповіді зі словами, в яких діти допускають помилки.

Для виконання завдання, організації гри, спостереження чи чергування ми використовуємо методики розвитку різних сторін мовлення. Вчимо слухати, аналізувати, запитувати та давати відповіді на питання, звертатися з проханням для організації спільної діяльності. Однак саме самостійні форми діяльності дають змогу реалізувати набуті знання це – ранкові та вечірні години, прогулянки, самостійна ігрова діяльність, образотворча діяльність, театральна, рухова, пізнавальна діяльність.

Спонукаючи дитину до розмови, гра сприяє її мовленнєвому розвитку. Наше завдання не лише навчити дітей правильно грати, спілкуватися в ігровій діяльності, організовувати свій вільний час з користю, але і спостерігати за дітьми, аналізувати їх поведінку, мовлення, тактовно виправляти помилки чи заохочувати до активності.

Розвиток комунікативного зв'язного мовлення має велике значення для всебічного розвитку дитини. Виховання уміння вільно володіти мовленням - одне з найважливіших завдань у навчально-виховному процесі нашої групи. Це вміння тісно пов'язане із загальним розумовим розвитком дитини, рівнем сформованості логічного та образного мислення.

Пам'ятаючи, що жоден вид діяльності малюка не може бути відокремленим від комунікативної, що мовленнєві задачі можна реалізувати навіть у самостійній діяльності, ми, вихователі, прагнемо удосконалення мовленнєвих умінь вихованців, без яких неможливий гармонійний розвиток дитини та її подальше навчання у школі.

/Files/images/67.gif

Кiлькiсть переглядiв: 0