Група «Квіточки»
Вихователі: Рудик Людмила Іванівна, Лебедь Аліна Сергіївна
Асистент вихователя : Половко Надія Володимиівна
Помічник вихователя: Пересада Катерина Миколаївна
Група Квіточки». Діточки, як квіточки, з милим поглядом, відкритим серцем.
Девіз групи:
В нашій групі «Квіточки»
Розквітають діточки!
Вчаться, мріють та ростуть,
Дуже весело живуть.
Теплим сонечком зігріті квітнуть маленькі вихованці групи «Квіточки», де їх з радістю та турботою чекають привітні вихователі.
Малята так само тягнуться до тепла і ласки, як квіти тягнуть свої яскраві голівки до сонечка. Тому в нашому квітничку, в нашій групі, завжди тепло і сонячно, панує злагода і мир. Діти навчаються, граються у веселі ігри, вчаться спілкуватися, жити в колективі. Основний напрямок, за яким працює наша група – мовленнєвий розвиток. Слово навчає, розвиває і виховує дитину. Тому особливу увагу ми приділяємо розвитку зв’язного мовлення, формуванню граматичного ладу, звуковимови, збагаченню словникового запасу, залучаємо дітей до світу знань і народної мудрості через художнє слово та український фольклор.
В групі створені всі умови для всебічного розвитку та виховання малят: відповідно віку та потреб дітей облаштоване предметно-ігрове середовище, з урахуванням рівнів розвитку дітей створений освітній простір, забезпечений психолого-емоційний комфорт. Ми намагаємось урізноманітнити життя дитини, збагатити її новими знаннями та враженнями.
Своїх малят ми любимо і плекаємо, тому що маленькі дітки, немов квітки, які розкриваються, якщо за ними правильно доглядати.
Тому нашою метою є:
- Забезпечення умов мовленнєвого розвитку дітей.
- Створення ігрових ситуацій, що сприяють формуванню, дбайливого ставлення до оточуючих.
- Формування у дітей навичок спілкування.
- Формування у дітей доброзичливого ставлення одне до одного, вміння ділитися з товаришем, напрацювання досвіду правильної оцінки гарних і поганих вчинків.
- Допомога дітям усвідомити себе як особистість.
- Пробудження в дітей людяності, чуйності, милосердя, великодушності, відповідальності.
Засоби та методи, які ми використовуємо:
- Заняття з використанням дитячих творів В.Сухомлинського та класичної музики, проведення музично-літературних свят.
- Висловлювання своїх вражень; уроки мовленнєвого розвитку; школа виховання добрих почуттів (емоційна школа); бесіди з дітьми на морально-етичні теми.
Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте.
Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її організація - ключ в організації виховання.